هلناهلنا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات هلنا شیرینی زندگیم

شروع بازیگوشی

1398/4/10 3:30
354 بازدید
اشتراک گذاری

زیباروی مادر سلام 

زیبای من توی هفته دوم از ماه هشت به سر میبره و به لطف خدا میتونه بشینه،  دوست داره خودش بلند شه و تکیه بده  و بایسته 

از ارتفاع 15 سانتی اشپزخونه بالا پایین میره و براش شده یه بازی 

گل نازم برا اینکه کمرت درد نگیره  نمیذارمت بشینی،ان شاءالله تا وقتی که کاملا صاف و بدون کمک عادت بشه برات و بتونی خودت بشینی

مامان این روزا فکر و دغدغه دوره یکماهه شیراز و آ پ رو داره، اینکه جا و مکان خوبی ساکن بشیم که نزدیک محل کلاس و دانشگاه باشم و دخترم اذیت نشه 🙏

دوره به خوشی و آرامش و با موفقیت بگذره و جز خاطرات شیرینمون ثبت بشه

دخترم بتونه با آرامش خودشو با شرایط جدید وفق بده و دوری مامان باعث اذیت شدن و کاهش وزنش نشه

تا حالا  تو این 7 ماه و نیم نشده 2 ساعت تنهات بذارم،  گفته شده کلاسامون 8 صبح تا 5_6 بعد از ظهره تمام فکرم دوری از توهه، الان که غذای کمکی کم میخوری و من نباشم بهت شیر بدم...  خدایا خودت کمک کن بخیر بگذره

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامانمامان
28 شهریور 98 11:34
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
مامان هلن بانو
پاسخ
سلام دوست من،  ممنون از توجه و انتخاب شما 💖💖 ما هم خوشحال ميشيم شما رو دنبال کنیم.