هلناهلنا، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات هلنا شیرینی زندگیم

هلنا عاشق گل و گیاه

1398/3/28 2:57
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم 

گل دخترم رفته تو هشت ماهگی و این دو هفته ای که یاد گرفته به خزیدن، همه ش مامانی باید حواسش باشه که نره سمت وسایل خطرناک، همین که گوشی موبایل و کنترل تلویزیون و دسته کلید و کاغذ و کتاب میبینه با ذوق میره سمتشون که ببره سمت دهنش😅 چندین بار چشم منو پاییده و دستمال کاغذی و کاغذ گاز زده

میره کنار گلدونا و با گلا حرف میزنه و بهشون دست میزنه، از خودش کلی صدا درمیاره و منم از ترس اینکه برگ گل بخوره میارمش سمت اسباب بازیاش.

دختر گلم هنوز دندون در نیاورده و کمی بیقراری داره، همین که از در هال میبرمش بیرون و حیاط میبینه همچی ذوق میکنه و میخنده که دلم نمیاد نبرمش بیرون، من و بابایی سعی میکنیم تقریبا هر روز هلن بانو رو بیرون و اغلب خونه مامان گلبهار و بابا محمد ببریم تا کمی بازی کنه.

عکس آخری رو اپلود کردم خندم گرفت😍 برا چن روز پیشه 

ببین چطور رفتی زیر کمد، اون زبونتو من بخورم که چقد ازش شیطنت میباره

( این اولین خاطره ای هست که مامانی ثبت میکنه و دوست دارم که بعضی خاطرات بدو تولد تا این هفت ماه هم  کم کم ثبت کنم ان شاءالله) 

پسندها (6)

نظرات (5)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 خرداد 98 9:29
اون گلهای یوسفی نیست؟ چرا رنگشون سبز هست  یا زیاداب میدید یا نور کافی بهش نرسیده
مامان هلن بانو
پاسخ
شاید تو عکس زیادی سبز افتاده،  منطقه ما هوا خیلی گرمه گل ها بیرون از بین میرن خونه مون هم رو به شمال هست زیاد افتاب گیر نیست
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
29 خرداد 98 9:54
😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مامان هلن بانو
پاسخ
ممنون از نگاه مهربونتون😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 خرداد 98 17:42
جانممم.خداحفظش کنه😍😍💜💜💜
مامان هلن بانو
پاسخ
زنده باشین همچنین عزیزان شما رو🌸
千.𝓏千.𝓏
29 خرداد 98 18:31
خدا حفظش کنه .
مامان هلن بانو
پاسخ
زنده باشین🌼
千.𝓏千.𝓏
29 خرداد 98 18:32
لطفا مارو دنبال کنید .